Overzicht F1-nieuws
GPDA roept leden op om superlicentie nog niet te betalen
Er is opnieuw commotie ontstaan over de hoge prijs van de verplichte superlicenties die F1-piloten moeten hebben om te mogen racen in de F1. De rijders zouden zelfs
Wil Renault fors besparen?
Geruchten in de pers geven aan dat men bij Renault ongeveer 100 mensen zou willen ontslaan om op die manier opnieuw geld te kunnen besparen. Ook wordt vertelt dat
Bridgestone heeft eerste test achter de rug
Bridgestone heeft haar eerste groepstest achter de rug en leerde vooral dat het circuit van Algarve niet echt gunstig was om data te verzamelen. Het wegdek lag er zowat
Massa is zeer tevreden over Ferrari F60
Ferrari-rijder Felipe Massa kijkt tevreden terug op de afgelopen testdagen die plaatsvonden op het circuit van Mugello. Massa kon zichzelf nog niet vergelijken met de andere rijders omdat
Special: Exclusief interview met Bruno Senna
Bruno Senna stond tot voor enkele jaren geleden nog vooral bekand als de neef van wijlen Ayrton Senna. Sinds enkele seizoenen maakt hij echter vooral naam als een
Testen te Mugello: Dag 3
P. – Rijder – Team – Tijd – Ronden1. F. Massa Ferrari 01:23.981 103
Testdag in Portugal valt in het water
Een frustrerende dag voor de teams in Portugal vandaag. De testdag op het circuit van Portimao kon niet doorgaan door de hevige regenval. De sessie was vanmorgen wel
Exclusief interview met Bruno Senna
Bruno Senna stond tot voor enkele jaren geleden nog vooral bekand als de neef van wijlen Ayrton Senna. Sinds enkele seizoenen maakt hij echter vooral naam als een uitstekend
Ferrari boekt sterke vooruitgang met KERS
De kans dat Ferrari vanaf het begin van het seizoen 2009 met een Kinetic Energy Recovery System (KERS) zal kunnen rijden, is gestegen na de testdagen van deze
Bourdais officieel bij Toro Rosso in 2009?
De Franse en Zwitserse kranten melden dat Sebastien Bourdais ook volgend seizoen voor Toro Rosso zal rijden. De toekomst van Bourdais was gedurende het hele seizoen 2008 onzeker
Ferrari heeft problemen met slicks
Bij Ferrari zei men eerst dat KERS niet echt gunstig zou zijn voor het team. De Italiaanse renstal zou er ook mee achter staan op de andere teams. Na
Heidfeld vreesde zijn zitje bij BMW te verliezen
Nick Heidfeld geeft toe dat hij in 2008 regelmatig vreesde voor zijn zitje bij BMW. De Duitse rijder beweert dat hij zich bewust geen kopzorgen wilde maken want