Mercedes: “In het belang van het team gaan we dit met beide rijders moeten bespreken”
Mercedes-motorsportbaas Toto Wolff heeft laten verstaan dat Mercedes opnieuw in gesprek zal gaan met George Russell en Kimi Antonelli over het ‘managen’ van hun onderlinge strijd. Ook in […]
Mercedes: “In het belang van het team gaan we dit met beide rijders moeten bespreken” Lees meer »










