Ferrari verlengt sponsordeal met Philip Morris

De Italiaanse renstal kondigde trots aan dat de sponsorovereenkomst met Philip Morris werd verlengd.
De vorige overeenkomst dateerde van in 2005 en liep tot eind dit seizoen. Op zich is het opvallend dat Philip Morris trouw blijft aan Ferrari en het haar engagement tegenover de Formule 1 blijft behouden. Er zijn amper tot geen races waar met tabaksreclame mag gereden worden, en ook de barcode die vroeger een zeer duidelijke verwijzing was naar Philip Morris is reeds weggelaten.

Die aanpassing kwam er vorig jaar terwijl de jaren ervoor de races waar tabaksreclame mocht getoond worden bijna allemaal verdwenen. Wie echter goed kijkt naar het logo dat Ferrari iets meer dan een half jaar geleden introduceerde, die herkent er gedeeltelijk dezelfde vorm in als een afbeelding van een pakje Marlboro.

De officiële naam van het team is wel Scuderia Ferrari Marlboro. Ferrari heeft reeds sinds 1984 een sponsorovereenkomst met Philip Morris.
a:1:{s:9:”file_name”;s:23:”ferrari-logo-2010_1.jpg”;}
Gewoon nieuwsitem
a:0:{}
image

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print