UBS bereikt sponsorovereenkomst met Formule 1

De voorbije jaren zagen we vooral financiële instellingen wegtrekken uit de Formule 1, UBS gaat alvast tegen de algemene tendens in.
UBS kondigde vandaag immers aan dat het een wereldwijde sponsorovereenkomst met de Formule 1 heeft bereikt. UBS deed dit nadat het verschillende wereldwijde sponsormogelijkheden had geëvalueerd en daarbij kwam de Formule 1 als beste mogelijkheid uit de bus. Volgens UBS biedt de Formule 1 de beste mogelijkheden om wereldwijde merkbekendheid te verkrijgen.

De overeenkomst tussen UBS en de Formule 1 zal starten tijdens de GP van Singapore.

“UBS is op zoek gegaan naar een wereldwijde sponsormogelijkheid die onze klanten aantrekt, onze merknaam promoot en een mooie commerciële opportuniteit weet te bieden,” aldus Oswald Grubel, CEO van de UBS Groep.

“Deze overeenkomst met één van de grootste en meest populaire sportorganisaties ter wereld beantwoord aan al deze criteria. Het speelt een sleutelrol in onze nieuwe activiteiten die we met de merknaam UBS willen verwezenlijken.”
a:1:{s:9:”file_name”;s:7:”UBS.gif”;}
Gewoon nieuwsitem
a:0:{}