Overzicht F1-nieuws
DRS in de toekomst toegelaten op meer dan één plaats?
De mogelijkheid bestaat dat de DRS (Drag Reduction System) ofwel verstelbare achtervleugel, in de toekomst op verschillende plaatsen op het circuit zal kunnen worden gebruikt.Dit is nu reeds
GP Maleisië: derde oefensessie: Hamilton sneller dan Webber
Pos. – Rijder – Team – Tijd – Ronden 1. Lewis Hamilton McLaren 01:36.340 11 2. Mark Webber Red Bull 01:36.630 16 3. Jenson Button McLaren 01:36.762 14
Zorgen de banden voor een thriller van formaat?
De GP van Maleisië heeft alles in zich om een indrukwekkende race te hebben op zondag, en dan spreken we nog niet over de tactische kwalificatie van morgen
“Teams moeten Red Bull misschien kopiëren”
Red Bull staat opnieuw in het middelpunt van de belangstelling. Moeten de teams opnieuw een idee van Red Bull kopiëren om hun kansen in de strijd voor de
HRT hoopt zich deze keer wel te kwalificeren
Het Hispania Racing Team heeft er na de oefensessies alle vertrouwen in dat het zich deze keer wel kan kwalificeren.Hispania Racing kende een pover begin van het nieuwe
D’Ambrosio niet in actie tijdens tweede oefensessie
Onze landgenoot moest lijdzaam toekijken hoe de rest van het rijdersveld in actie kwam terwijl hij door problemen met zijn wagen aan de kant moest blijven.D’Ambrosio reed tijdens
GP Maleisië: tweede oefensessie: Webber opnieuw de snelste
Pos. – Rijder – Team – Tijd – Ronden 1. Mark Webber Red Bull 01:36.876 24 2. Jenson Button McLaren 01:36.881 30 3. Lewis Hamilton McLaren 01:37.010 23
GP Maleisië: eerste oefensessie: Webber domineert
Mark Webber heeft op een erg dominante wijze de eerste oefensessie voor de GP van Maleisië als snelste afgesloten. De Australiër was meer dan anderhalve seconde sneller dan
GP Maleisië: Warm-Up
Morgen beginnen in Maleisië de vrijdagsessies en gaat de tweede Grand Prix van het seizoen van start. Zal Red Bull kunnen bevestigen of halen anderen ditmaal hun gram?
“Stop met zagen over de voorvleugel van Red Bull”
De kritiek over de mogelijk te flexibele voorvleugel van Red Bull blijft aanhouden.Reeds sinds midden 2010 zijn er serieuze vermoedens dat de voorvleugel van Red Bull te flexibel
Pirelli past bandenmarkering aan
Pirelli heeft besloten om vanaf de GP van Maleisië de bandenmarkeringen aan te passen.De Italiaanse bandenfabrikant heeft besloten om een ‘gouden’ streep aan de zijkant van de zachte
“Beweegbare achtervleugel zal beter werken in Maleisië”
De beweegbare achtervleugel, ofwel Drag Reduction System (DRS), heeft in Australië nog niet echt kunnen overtuigen, maar dat moet volgens Mark Webber veranderen.De Australiër is ervan overtuigd dat