Ferrari F1-piloot Charles Leclerc maakt niet alleen naam en faam op racecircuits, de Monegask zet ook zijn beste beentje voor in de modewereld.
Extremely happy to announce that I am now a brand ambassador of Giorgio Armani and its Made to Measure Line.
Fashion together with music and motorsport have always been my passions, and to be representing such an iconic brand from now on is a huge honor. @giorgioarmani pic.twitter.com/YQKUqaTgJZ— Charles Leclerc (@Charles_Leclerc) May 18, 2020
Op maandag raakte immers bekend dat de 22-jarige Charles Leclerc het nieuwe gezicht is van de Lente/Zomer-campagne ‘Made to Measure’ van Armani. Daarmee lijkt Leclerc het voorbeeld van Lewis Hamilton te volgen, die met Tommy Hilfiger zelfs een eigen collectie samenstelde.
“Charles Leclerc is een veelbelovend racepiloot,” aldus mode-icoon Giorgio Armani.
“Ondanks zijn nog steeds erg jonge leeftijd heeft hij al heel wat mooie successen geboekt en toont hij naast zijn overduidelijk talent ook een ongelooflijke vastberadenheid.”
Charles Leclerc veroverde al de harten van de Tifosi en heel wat F1-fans maar is volgens Armani dus ook het ideale nieuwe gezicht van Armani.
“Hij is een nieuw jong gezicht en straalt een ongelooflijke energie uit die bij de Made to Measure collectie past.”
a:0:{}
Gewoon nieuwsitem
a:0:{}