Charles Leclerc zet een stap in de modewereld

Ferrari F1-piloot Charles Leclerc maakt niet alleen naam en faam op racecircuits, de Monegask zet ook zijn beste beentje voor in de modewereld.


Op maandag raakte immers bekend dat de 22-jarige Charles Leclerc het nieuwe gezicht is van de Lente/Zomer-campagne ‘Made to Measure’ van Armani. Daarmee lijkt Leclerc het voorbeeld van Lewis Hamilton te volgen, die met Tommy Hilfiger zelfs een eigen collectie samenstelde.

“Charles Leclerc is een veelbelovend racepiloot,” aldus mode-icoon Giorgio Armani.

“Ondanks zijn nog steeds erg jonge leeftijd heeft hij al heel wat mooie successen geboekt en toont hij naast zijn overduidelijk talent ook een ongelooflijke vastberadenheid.”

Charles Leclerc veroverde al de harten van de Tifosi en heel wat F1-fans maar is volgens Armani dus ook het ideale nieuwe gezicht van Armani.

“Hij is een nieuw jong gezicht en straalt een ongelooflijke energie uit die bij de Made to Measure collectie past.”


a:0:{}
Gewoon nieuwsitem
a:0:{}

Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner WonenWonen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen