Mission Winnow geeft uitleg over veelbesproken groen logo op Ferrari F1-bolide

Ferrari
Ferrari

Ferrari onthulde eerder deze week de SF21. Daarbij werd er vooral gesproken over het opvallende en volgens velen spuuglelijk groen Mission Winnow-logo op de motorkap van de F1-bolide.

Mission Winnow heeft ondertussen zelf gereageerd en uitleg gegeven over het groene logo dat ze op de Ferrari SF21 lieten plaatsen.

“Van bij het begin heeft Mission Winnow geëxperimenteerd met haar visuele identiteit,” aldus Tommaso Di Giovanni, internationaal woordvoerder van Philip Morris.

“Net zoals wat een groen scherm voor de filmwereld betekent, vertegenwoordigt een groene pijl een ‘mogelijkheid’ en opent het kansen om nieuwe horizonten te verkennen.”

“Los van de meningen over de kleur is het net de bedoeling van Mission Winnow om een debat en dialoog te creëren. We hebben de mensen steeds aangemoedigd om hun vooroordelen over ons bedrijf aan de kant te schuiven en met een ‘open ingesteldheid’ te kijken naar de transformatie die ons bedrijf ondergaat.”

“Mission Winnow focust zich nu op het promoten van een streven naar verandering, engagement en het aanwakkeren van discussies over welke rol wetenschap, technologie en innovatie kunnen spelen en enkele sociale uitdagingen die zich nu en in de toekomst stellen.”

Weet u ondertussen aan de hand van bovenstaande uitleg waarom het logo een groene kleur heeft? Dan is de missie van de woordvoerder gelukt …

Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner WonenWonen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen