Schumacher en Bacardi starten mediacampagne over verantwoord rijden

Dat Michael Schumacher en Bacardi Limited een overeenkomst hadden voor een samenwerking werd reeds ruime tijd geleden aangekondigd. Deze week vindt echter de start plaats van een mediacampagne van Bacardi waarin verantwoord rijden centraal staat. Ambassadeur van de nieuwe mediacampagne ‘Champions drink responsibly’ is Michael Schumacher.

De zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 was vandaag trouwens in Brussel om de campagne op gang te brengen. Schumacher kwam aan in een Taxi, net zoals het hoort als je gedronken hebt, dan kruip je immers niet meer zelf achter het stuur. Of de Duitser al had gedronken voor hij naar de persconferentie kwam en daarom met de taxi meereed? Dat wist de Duitser ons niet te zeggen.

"Alcohol en rijden gaan niet samen, dat is een boodschap die ik maar al te graag wil verduidelijken. Het is een thema dat me erg nauw aan het hart licht en het sluit aan bij mijn inspanningen om het straatverkeer veiliger te maken," aldus Schumacher.

De mediacampgane zal in veertig landen te zien zijn en dat in reclamespots op televisie, internet en in de bioscoop. Daarnaast zal de campagne ook in diverse kranten en tijdschriften verschijnen.

Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner WonenWonen

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner Dagelijkse inkopenDagelijkse inkopen