Lando Norris

Ferrari en McLaren bestraft na ‘incident’ met Charles Leclerc en Lando Norris tijdens mediadag in Monaco

De F1-teams van Ferrari en McLaren hebben van de stewards een voorwaardelijke boete van 5 000 euro gekregen voor een ‘incident’ waarbij Charles Leclerc en Lando Norris betrokken

Ferrari en McLaren bestraft na ‘incident’ met Charles Leclerc en Lando Norris tijdens mediadag in Monaco Lees meer »