Ferrari heeft in de aanloop naar de GP van China nieuwe merchandising voorgesteld. Ter gelegenheid van die nieuwe merchandising poseren Charles Leclerc en Lewis Hamilton in de nieuwe merchandising maar dat komt het Ferrari-team op heel wat kritiek te staan.
De verwachtingen bij de Tifosi liggen duidelijk hoger dan vijf schamele puntjes tijdens de openingsrace in Melbourne en Ferrari moet op de sociale media nu op heel wat kritiek incasseren. Naast fans die oprechte interesse hebben in de trouwens mooie en gedetailleerd afgewerkte merchandising, volgt er ook heel wat kritiek van fans.
Sommigen vinden dat Ferrari zich meer moet focussen op de wagen en minder op de merchandising. Uiteraard zijn de foto’s niet pas na het tegenvallend resultaat van in Australië genomen, dergelijke fotoshoots vinden vaak al weken of maanden op voorhand plaats, maar de fans komen dus wel met felle kritiek op de nieuwe merchandising en de promo die ervoor gevoerd wordt.
You guys can't focus on the right thing? Has Ferrari become a modeling team? Get those boys in overalls to help fix the car 😭😭
— ced (@ced8thman) March 18, 2025
please send them to simulator instead of studio.
— doğaç (@dogac_usta) March 18, 2025
New car as well? Because it's more important than the same merchandise
— 𝐒𝐈𝐋𝐕𝐈𝐀 (@REDEMOTI0N) March 18, 2025
China calls for a good performance in the track. Less time doing photo shoots and more time working on fitness, car and strategy.
— dogetesla 🚀 (@gcal2600) March 18, 2025
Moins de look, plus de podiums svp 🙏🙏🙏
— Trafalgar Law 孫🇵🇸 (@TrafalgarLaw356) March 18, 2025
let’s use this same focus and energy on team kits for race strategy too please😭🙏
— az (@jendeukdawg) March 18, 2025
We really do not care about the looks to be fair.
— OL4-IS 😊 (@gksworld) March 18, 2025
Sort your strategy ffs!!!
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) March 18, 2025