Virgin opnieuw in de problemen

Bij de renstal Virgin Racing blijft men met problemen kampen. Vandaag kende de de renstal een hydraulisch probleem. Virgin verwacht het probleem te hebben achterhaald alvorens het naar Barcelona trekt voor de laatste testweek.
Wat hebben we nu al niet gehad met Virgin Racing en de overige teams die in 2010 volledig nieuw zijn? Wat de andere teams betreft zullen we ons voorlopig maar even niet uitspreken maar geweten is wel dat de betrouwbaarheid van de zogenaamde VR01 ver te zoeken is.

Zo bleek eerder dat deze wagen gebouwd werd zonder het toepassen van een windtunnel en enkel met behulp van Computer Fluid Dynamics. Tijdens de eerste testdag verloor de wagen meteen al een voorvleugel. Gelukkig kwam de Duitse rijder Timo Glock er toen zonder kleerscheuren vanaf.

Nick Wirth verklaarde alvast het verloop van de laatste tesdag op Jerez. Een dag dus met eens te meer problemen.

“Op een bepaald ogenblik lag het circuit er helemaal droog bij en wilden we aan het vermogen van de wagen beginnen werken. We kenden niet veel later een hydraulisch probleem en dat frustreerde ons aangezien het probleem zich eerder al had voorgedaan. De dag verliep niet naar wens maar we hopen het probleem te hebben weggewerkt alvorens we naar Barcelona trekken”, zo verklaarde Nick Wirth bij Virgin Racing.
a:0:{}
Gewoon nieuwsitem
a:0:{}

Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner
Sale Solden 2023Sale Solden 2023
Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Print
Steun F1journaal.be en bestel via onderstaande banner Sale Solden 2023Sale Solden 2023