Fernando Alonso

Fernando Alonso haalt opnieuw uit: “Dit is waarschijnlijk de slechtste generatie F1-bolides waarmee ik ooit heb gereden!”

Aston Martin en Fernando Alonso beleven tot dusver een bijzonder moeizaam seizoen. Niet verwonderlijk volgt er dan kritiek maar bij Alonso gaat het om meer dan dat. De

Fernando Alonso haalt opnieuw uit: “Dit is waarschijnlijk de slechtste generatie F1-bolides waarmee ik ooit heb gereden!” Lees meer »