Voormalig F1-piloot gediskwalificeerd tijdens 24u van de Nürburgring: Ook zijn licentie is hij kwijt
Tijdens de 24u van de Nürburgring is voormalig F1-piloot Timo Glock zijn Nordschleife-licentie kwijtgespeeld. Glock werd ook gediskwalificeerd uit de legendarische race nadat hij een zware inbreuk had […]

